Ostelea School of Tourism & Hospitality

      Master in International Tourism Management - Madrid - English

      5.0 excelente 3 opiniones
      Ostelea School of Tourism & Hospitality
      En Madrid (España)
      • Ostelea School of Tourism & Hospitality

      Precio a consultar
      CURSO PREMIUM

      Información importante

      Tipología Master
      Lugar Madrid (España)
      Duración 10 Meses
      Inicio Octubre 2019
      otras fechas
      • Master
      • Madrid (España)
      • Duración:
        10 Meses
      • Inicio:
        Octubre 2019
        otras fechas
      Descripción

      Do you dream of building a successful company that attracts tourists from all over the world? If the answer is yes, this course is right for you.

      The Master in International Tourism Management, majoring in Management of International Tourism Destinations, is designed to equip professionals and executives to lead global business projects in the tourism sector.

      If you want to enjoy all these advantages, contact us through emagister.co.uk so we can give you the most relevant information about this course!

      Información importante
      ¿Qué objetivos tiene esta formación?

      The Master in International Tourism Management will give you the following benefits:

      - Insight into the tourism industry.
      - Global vision.
      - Development of strategic plans.
      - Sustainable innovation and management.
      - Executive training.

      Instalaciones (1) y fechas
      Dónde se imparte y en qué fechas
      Inicio Ubicación
      Oct-2019
      Abril
      Madrid
      Madrid, España
      Ver mapa
      Inicio Oct-2019
      Abril
      Ubicación
      Madrid
      Madrid, España
      Ver mapa

      Opiniones

      5.0
      excelente
      Valoración del curso
      100%
      Lo recomiendan
      4.9
      excelente
      Valoración del Centro

      Reseñas de este curso

      M
      María Angélica Uscátegui
      22/08/2019
      Sobre el curso: Mi experiencia académica fue buena y la manera en que los directivos se portaron conmigo antes y durante el máster fue impecable. ¡Claro que recomiendo Ostelea!
      Curso realizado: Agosto 2019
      ¿Recomendarías este centro?:
      D
      Daniel Alía
      25/08/2019
      Sobre el curso: Gracias a este máster me he vuelto más open minded. He abierto mi mente y esto me ha permitido conocer y abarcar los diferentes aspectos y perspectivas del mercado laboral. Gracias a este punto de vista me encuentro más preparado para afrontar nuevas situaciones y nuevos retos, además de más capacitado para desempeñar diferentes puestos de mayor responsabilidad.
      Curso realizado: Agosto 2019
      ¿Recomendarías este centro?:
      G
      Génesis Valentín Villa
      27/02/2017
      Lo mejor: Debo decir que los contenidos son muy buenos y realmente los profesores saben lo que enseñan y tienen experiencia real y actual en sus áreas de estudio.
      A mejorar: .
      Curso realizado: Febrero 2017
      ¿Recomendarías este centro?:
      * Reseñas reunidas por Emagister & iAgora

      ¿Qué aprendes en este curso?

      Marketing turístico
      Destinos turísticos
      Turismo cultural
      Management
      Alojamientos turísticos
      Turismo activo
      Mercado turístico
      Sector turístico
      Turismo internacional
      Hostelería
      ocio
      Ocio y tiempo libre
      Turismo
      Destinos turísticos internacionales
      International Tourism Management

      Programa académico

      Módulo 1:Structures and finance of the tourism sector
      • Structure of the global tourism market - 6 Credits - Core course 
      • Finance for the tourism sector - 6 Credits - Core course 

      Módulo 2:Talent and innovation management
      • Intellectual capital and talent management - 6 Credits - Core course 
      • Innovation and the entrepreneurial mindset - 6 Credits - Core course 

      Módulo 3:Strategic management and operations in tourism destinations
      • Strategic thinking in the tourism and leisure sector - 6 Credits - Core course 
      • Operations and quality in tourism sectors - 6 Credits - Core course 

      Módulo 4:Marketing and commercialization of hotel and restaurant companies
      • Commercialization and new technologies - 6 Credits - Core course 
      • Marketing of tourism destinations and product – 6 Credits - Core course 

      Módulo 5:Master’s Thesis
      • Master’s Thesis - 6 Credits – Core course